Диспетчеризація ліфтів це комплекс заходів та робіт з функціонування повноцінним двостороннім зв'язком між диспетчерським пунктом та ліфтом. Диспетчеризація ліфтового обладнання нині стає невід'ємною частиною вантажопідйомних вертикальних систем, що працюють у житлових, комерційних та промислових об'єктах.
Під диспетчеризацією у разі передбачається використання апаратно-програмного комплексу, що дозволяє цілодобово контролювати всі знакові параметри технічного стану працюючих ліфтів з оперативною зв'язкою диспетчера з ліфтовою кабіною.

Наша компанія пропонує організацію системи диспетчеризації ліфтів у повному циклі кваліфікованих робіт, які у рамках ефективних інженерних проектів. Технічні завдання реалізуються з урахуванням перевірених часом модифікацій Диспетчерських комплексів «Промінь», «Леком», «Об» та інших менш відомих систем.
Що таке система диспетчеризації ліфтів?
Комплекс дистанційного моніторингу ліфтового обладнання включає наступні складові:
- Електронний блок управління та контролю, за допомогою якого сигнал із встановлених датчиків передається на пульт диспетчера для подальшого прийняття рішення;
- Пульт диспетчерського контролю із зворотним зв'язком, який приймає інформацію з блоку диспетчеризації;
- Канали зв'язку - провідникові або бездротові системи, що відіграють роль сполучного зв'язку між усіма складовими комплексу.
Основна функція диспетчеризації ліфтів полягає в оперативному реагуванні на будь-яку позаштатну. ситуацію. Інше завдання – це збір поточних технічних параметрів стану ліфтового обладнання. єдину основу. Третя ключова опція – це забезпечення безперебійного зв'язку з пасажирами, персоналом та диспетчером.
Ліфтова диспетчеризація – основні складові нашої роботи:
- Створення інженерно-технічних проектів, адаптованих під конкретні умови експлуатації та особливості ліфтових систем;
- Грамотний підбір оптимального набору обладнання та супутніх матеріалів для диспетчеризації ліфтів;
- Технічно грамотний монтаж з налагодженням апаратури та програмного забезпечення;
- Навчання персоналу роботі зі встановленими програмами та обладнанням;
- Надання необхідних консультацій та технічної документації;
- Технічне обслуговування на основі абонентських договорів.
Переваги та можливості диспетчеризації ліфтового обладнання
Наявність у ліфтовому обладнанні грамотно впровадженої та правильно налагодженої системи диспетчеризації важко переоцінити. По суті, такий комплекс має бути присутнім у кожному ліфтовому господарстві, керівництво якого зацікавлено у вищих стандартах експлуатаційної безпеки ліфтів, що використовуються.
Основні переваги такого рішення можуть бути перелічені наступним списком:
- забезпечення постійного цілодобового технічного моніторингу діючих ліфтів;
- стабільно працююча голосова, а за певних умов, і відео зв'язок з пасажирами та техперсоналом;
- можливість своєчасного реагування на будь-яку позаштатну ситуацію;
- запис переговорів пасажирів та спеціалістами, що обслуговують;
- радикальне зниження ризиків серйозних поломок та аварій;
- обмеження доступу до технічних поміщень;
- створення єдиної бази зі знаковими технічними параметрами роботи ліфтів для прийняття обґрунтованих рішень щодо необхідності профілактики та ремонту.
Одночасно система диспетчеризації ліфтів знижує роль людського фактора в управлінні та адміністрування обладнанням підвищеної опасности Міттєва автоматична передача сигналів про будь-яких технічних збоїв на пульт диспетчера зменшує ймовірність серйозної аварії в рази.
Щодо економічного ефекту, такі комплекси дають можливість скоротити чисельність. обслуговуючого персоналу. А суттєве зростання надійності та безпеки використання ліфтового. обладнання знижує витрати на ремонт та обслуговування. Окремо варто відзначити можливість диспетчеризації ліфтового обладнання, як у нових будинках, так і в будівлях, що експлуатуються.
Необхідні умови для впровадження диспетчеризації ліфтів
Основні вимоги на старті робіт із встановлення системи диспетчеризації полягають у наявності в ліфтовій кабіні кнопки екстреного виклику диспетчера, мікрофона та динаміка. Щодо сучасних ліфтів, то обладнання та програмне забезпечення, що встановлюється, може бути інтегровано зі всіма знаковими опціями, включаючи моніторинг та віддалену діагностику, відеоспостереження та системи контролю доступу. У результаті персонал отримує у своє розпорядження єдиний комплекс із різними функціями, який вигідно відрізняється зручністю управління та високим ступенем технічної надійності.
Переваги пропозиції компанії "Левіум Глобал"
- Якісний комплексний монтаж та кваліфіковане післяпродажне обслуговування.
- Документальні гарантії з виконанням усіх гарантійних зобов'язань.
- Привабливі ціни на обладнання, що встановлюється безпосередньо від виробника.
Професійна диспетчеризація ліфтів – економічно вигідні рішення для довготривалої безпеки! Диспетчеризація ліфтів системами ОДС «Промінь», «Леком», «Про» (провідниковий варіант та інтернет) Включає в собіможливість дистанційного керування ліфтами, зв'язок з машинними відділеннями, ліфтами тощо, охорона машинного відділення ліфтів, сигнали з ліфтів – приблизна вартість складає від 12 тисяч гривень за ліфт.
Диспетчеризація ліфтів системами «Соммах», «AMFITECH»- включає двосторонню цифрову якість зв'язок між диспетчером та кабіною ліфта-приблизна вартість становить від 7 тисяч гривень за GSM диспетчеризації ліфтів системами ОДС «Промінь», «Леком», «Дедал» та ін. Включає у собі можливість дистанційного керування ліфтами, зв'язок з машинними відділеннями, ліфтами тощо, охорона машинного відділення ліфтів, сигнали з ліфтів каналом GSM.
Приблизна ціна системи диспетчеризації ліфтів у Києві та Україні становить від 10 тисяч гривень з ПДВ за ліфт. Варіант обладнання, що забезпечує двосторонню зв'язок та охорону машинного приміщення ліфтів. матиме приблизно вартість від 7 тисяч гривень за ліфт.